نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1667
-
الف
+

«ساعد هدایتی» در شفاخانه بستری شد

«ساعد هدایتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به دلیل ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری شد.

به گزارش آی فیلم 2، «ساعد هدایتی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «جایزه بزرگ»، «دردسر والدین»، «شب های برره»، «ساختمان 85»، «مرد هزار چهره»، «در حاشیه»،  و «بچه مهندس» مشاهده کردند به دلیل ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری شد.

هدایتی در یک مصاحبه گفته است: تقریبا ۴ روز پیش بود که به دلیل اوضاع نا به سامان صحی به شفاخانه مراجعه کرده و بستری شدم. ریه‌هایم درگیر ویروس کرونا شده بود و به همین خاطر باید زیر نظر اطبا به تداوی می پرداختم.

هدایتی درباره آخرین وضعیت جسمانی  خود در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: طبق اعلام اطبا سویه جدید بیماری کرونا را گرفتم، این در حالی است که ماسک می‌زدم و نکات صحی را رعایت می‌کردم اما با این وجود باز هم درگیر بیماری شدم.

وی درباره زمان ترخیص خود از شفاخانه خاطرنشان کرد: فعلا باید به تداوی و مصرف دواها ادامه دهم، اما پزشکان هنوز زمان دقیقی برای ترخیصم اعلام نکرده اند، فعلا باید منتظر بمانیم تا این بیماری به طور کامل رفع شود.

«ساعد هدایتی» متولد 19 حمل(فروردین) 1334 خورشیدی در رشت است.

وی از سال 1349 خورشیدی با بازی در فلم هایی چون «آب نبات چوبی» و «جنگجویان کوچولو» کارش را آغاز کرد.

در سال 1378 خورشیدی به دنبال بستری شدنِ پدرِ مهران مدیری در شفاخانه با مدیری آشنا شد که این آشنایی به همکاری طولانی آن ها در سریال‌های پرطرفدار و محبوبی همچون «شب های برره» ، «مرد هزار چهره» و «در حاشیه» و ... انجامید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر